Från Blind Hönas arkiv

Kundtjänstkompetens

Arbetskamratens mobil blev stulen i helgen.

Han ringde 3:s kundtjänst för att spärra numret:

- Hej. Jag har blivit av med min mobil och vill spärra den.

- Det nummer du ringer ifrån?

- Eh. Nej.


Permalänk | Andra som länkat hit (0)


  Avdelare mellan text och datering  
02 nov 2004

Kommentarer

Ha ha, smart.

Från: Johnny | Skickat vid: 11:38, 02 november 2004

Kundtjänsten är säkert outsoursad till hälsokällan i Bergslagen.

Från: Tommy | Skickat vid: 13:46, 02 november 2004

3 lyckas dessutom att med sin allt generösare erbjudanden att framstå som mer och mer desperata. Även om jag hade någon tilltro till deras täckning och kundsupport, så skulle jag inte skaffa ett abonnemang med dem, eftersom deras reklam får dem att kännas som om de kommer att gå i konkurs inom en snar framtid.

Från: J E Thelin | Skickat vid: 16:27, 07 november 2004

Skriv din kommentar här:

Namn:


Mejl-adress:


URL:




Kommentarer:


Låt Blind Höna komma ihåg dina personuppgifter



  På kornet  |  Korn av sanning  |  Guldkorn  |  Blind höna  |  Skrot och korn  |  Väderkorn

 

 



Bloggtoppen.se