Från Blind Hönas arkiv

Mobiltelefoner: enkelhet eller armékniv

"Yet the [Motorola] Razr is largely defined by what it is not. It stands apart from the industry drift toward making the cellphone into a digital Swiss Army knife, a supermarket of technology squeezed into a palm-size device that includes a typewriter's worth of keys, and enough storage and software to accommodate everything from family photo albums to corporate presentations.

The Razr is designed for fashion, simplicity and ease of use. Its success suggests that a well-edited boutique of technology, instead of a supermarket, may be a promising path for cellphone makers and wireless carriers, a $100 billion industry being shaken up by new technology, opportunity and uncertainty."
NY Times: Form & Function: As Cellphones Bulk Up, How Much Is Too Much? (4 maj 2005)
Tidigare på Blind Höna (iPod överlever, 28 april 2005): "I grunden handlar det om den schweiziska arméknivs-effekten...."


Permalänk | Andra som länkat hit (1)


  Avdelare mellan text och datering  
04 maj 2005

Kommentarer

Håller med. Det var en av anledningarna att jag just köpte Motorola Razr V3 - den är snygg och enkel, utan massa extrajufs.

Från: N|. | Skickat vid: 10:19, 04 maj 2005

Skriv din kommentar här:

Namn:


Mejl-adress:


URL:




Kommentarer:


Låt Blind Höna komma ihåg dina personuppgifter



  På kornet  |  Korn av sanning  |  Guldkorn  |  Blind höna  |  Skrot och korn  |  Väderkorn

 

 



Bloggtoppen.se