Nytt rekordJag hade utlovat en fortsättning på "Jag gör det på webben", eller Hur svårt kan det bli? redan idag. Sedan den publicerades igår har den dock haft nästan 10.000 läsare. En "vanlig" artikel På Kornet brukar ha 3-400 hundra läsare första dagen. En hel månad brukar samla kring 4.000 besökare. Telia - eller Teliasonera - har uppenbarligen problem med sin image. Det finns, ser jag på kommentarerna, många som älskar att hata Telia. Anstormningen av läsare och kommentarer är förstås rolig, men jag var lite oförberedd och märker nu att jag inte hinner få ut fortsättningen idag. Jag hoppas kunna följa upp med fortsättningen i morgon! Permalänk | |
01 jul 2003
|
buzz.bazooka.se
Från: Gurra | Skickat vid: 21:56, 01 juli 2003Gratulerar till ett läsarantal som artikeln (och f.ö. inte bara den) förtjänar.
Från: Thorvald | Skickat vid: 23:01, 01 juli 2003Precis som du sa; Det finns många som älskar att hata Telia ;).
Det är med förtjusning jag läser detta, mest av skadeglädje, men vid närmare eftertanke beror det mest på att det känns igen från så många andra sajter.
Precis som du nämnde är detta inte något som bara Telia brottas med (om de nu jobbar på att lösa det över huvudet taget kan man undra).
Skrämmande hur många sajter som satsar så mycket på utséendet men nästan helt och hållet försummar den minst lika viktiga informationsdesignen.
Jag tycker vi sätter EBBA på att lösa problemet. Hon brukar ha bra koll.
Bra artikel som speglar ett allt för vanligt fenomen! *creds!*
Mvh
-- Daniel
Jag e en sån som älskar att hata Telia. Vi skulle fått bredband 29 juni sen var det 10 juli nu 3 aqugusti USCH HATA TELIA
Från: Ansa | Skickat vid: 21:25, 22 juli 2004På kornet | Korn av sanning | Guldkorn | Blind höna | Skrot och korn | Väderkorn |
Det kan bero på att en Buzzare har läst din artikel. Mer än 8000 klick därifrån.
Från: Gurra | Skickat vid: 21:55, 01 juli 2003