Kommentarer: Hos Waldemarssons livs

"Varför byter du ämne helt plötsligt?"....

Kommentar från Bengt O., mars 30, 2005 10:02 FM

Well. Problemet är väl just det. Att det inte är på samma sätt på en tidning som i livsmedelsbutiken. Fin historia, dålig grund för metaforiken.

Kommentar från N|., mars 30, 2005 10:34 FM

N: vi tycks i alla fall förstå varandra, även om vi har olika åsikter! Det tycker jag är positivt. (Sen har jag ju jobbat på rätt många tidningar och den där skillnden mellan redaktion och annons, i praktiken så ... ja, fast det kan vi ta en annan gång!)

Kommentar från jonas, mars 30, 2005 10:38 FM

På mindre tidningar - nej. På tidningar som inte har så mycket varumärke att förlora - nej. På DN - ja. Och om det inte är så bör de inte betala tillbaka några pengar utan börja sälja lösnummer och konkurrera med Aftonbladet.

Kommentar från N|., mars 30, 2005 05:23 EM

Skriv en egen kommentar:
Namn:


Mejladress:


URL (webblog, hemsida etc):




Webadresser i ditt inlägg blir automatiskt länkar om du skriver dem som http://www.url.com


Kommentar:


Kom ihåg personuppgifter